Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-07-05 14:31:56  Łukasz Franiek

Pole full zmieniło wartość z '<p> Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klient&oacute;w, za pośrednictwem&nbsp; poczty,&nbsp; faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej&nbsp; (apgda@gdansk.ap.gov.pl).</p> <p> <br /> Prowadzi r&oacute;wnież informację naukową w sprawie udostępniania zbior&oacute;w oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.</p> <p> <br /> Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiw&oacute;w Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika kom&oacute;rki oddziału, kt&oacute;rego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.</p> <p> Kierownicy kierują pismo do poszczeg&oacute;lnych pracownik&oacute;w merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.</p> ' na '<p> Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klient&oacute;w, za pośrednictwem&nbsp; poczty,&nbsp; faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej&nbsp; (apgda@gdansk.ap.gov.pl).</p> <p> <br /> Prowadzi r&oacute;wnież informację naukową w sprawie udostępniania zbior&oacute;w oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.</p> <p> <br /> Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiw&oacute;w Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika kom&oacute;rki oddziału, kt&oacute;rego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.</p> <p> Kierownicy kierują pismo do poszczeg&oacute;lnych pracownik&oacute;w merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.</p> <p> Archiwum Państwowe w Gdańsku informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, kt&oacute;ra nie spełnia wymog&oacute;w określonych w art. 63 &sect; 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ). Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać wskazanie:</p> <p> <br /> - osoby (imienia i nazwiska), od kt&oacute;rej pochodzi,<br /> - adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,<br /> - przedmiotu sprawy, kt&oacute;rej dotyczy.</p> <p> <br /> W przypadku braku powyższych danych w korespondencji prosimy o ich uzupełnienie i ponowne jej przesłanie.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klientów, za pośrednictwem  poczty,  faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej  (apgda@gdansk.ap.gov.pl).


Prowadzi również informację naukową w sprawie udostępniania zbiorów oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.


Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika komórki oddziału, którego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.

Kierownicy kierują pismo do poszczególnych pracowników merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.

Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klientów, za pośrednictwem  poczty,  faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej  (apgda@gdansk.ap.gov.pl).


Prowadzi również informację naukową w sprawie udostępniania zbiorów oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.


Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika komórki oddziału, którego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.

Kierownicy kierują pismo do poszczególnych pracowników merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.

Archiwum Państwowe w Gdańsku informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ). Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać wskazanie:


- osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzi,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.


W przypadku braku powyższych danych w korespondencji prosimy o ich uzupełnienie i ponowne jej przesłanie.

2019-07-05 14:34:58  Łukasz Franiek

Pole full zmieniło wartość z '<p> Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klient&oacute;w, za pośrednictwem&nbsp; poczty,&nbsp; faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej&nbsp; (apgda@gdansk.ap.gov.pl).</p> <p> <br /> Prowadzi r&oacute;wnież informację naukową w sprawie udostępniania zbior&oacute;w oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.</p> <p> <br /> Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiw&oacute;w Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika kom&oacute;rki oddziału, kt&oacute;rego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.</p> <p> Kierownicy kierują pismo do poszczeg&oacute;lnych pracownik&oacute;w merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.</p> <p> Archiwum Państwowe w Gdańsku informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, kt&oacute;ra nie spełnia wymog&oacute;w określonych w art. 63 &sect; 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ). Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać wskazanie:</p> <p> <br /> - osoby (imienia i nazwiska), od kt&oacute;rej pochodzi,<br /> - adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,<br /> - przedmiotu sprawy, kt&oacute;rej dotyczy.</p> <p> <br /> W przypadku braku powyższych danych w korespondencji prosimy o ich uzupełnienie i ponowne jej przesłanie.</p> ' na '<p> Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klient&oacute;w, za pośrednictwem&nbsp; poczty,&nbsp; faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej&nbsp; (apgda@gdansk.ap.gov.pl).</p> <p> <br /> Prowadzi r&oacute;wnież informację naukową w sprawie udostępniania zbior&oacute;w oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.</p> <p> <br /> Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiw&oacute;w Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika kom&oacute;rki oddziału, kt&oacute;rego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.</p> <p> Kierownicy kierują pismo do poszczeg&oacute;lnych pracownik&oacute;w merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.</p> <p> Archiwum Państwowe w Gdańsku informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, kt&oacute;ra nie spełnia wymog&oacute;w określonych w art. 63 &sect; 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ). Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać wskazanie:</p> <p> <br /> - osoby (imienia i nazwiska), od kt&oacute;rej pochodzi,<br /> - adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,<br /> - przedmiotu sprawy, kt&oacute;rej dotyczy.</p> <p> <br /> W przypadku braku powyższych danych w korespondencji prosimy o ich uzupełnienie i ponowne jej przesłanie.</p> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> Elektroniczna Skrzynka Podawcza<br /> Archiwum Państwowego w Gdańsku</p> <p> <br /> Elektroniczna Skrzynka Podawcza Archiwum Państwowego w Gdańsku jest dostępna na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP: http://epuap.gov.pl/).<br /> Dokumenty można przekazywać Archiwum Państwowemu w Gdańsku za pomocą wypełnienia formularza&nbsp; umieszczonego na platformie, lub dołączenie on-line podpisanego dokumentu. Formularz można otworzyć klikając w poniższy odnośnik:<br /> Elektroniczna Skrzynka Podawcza AP w Gdańsku<br /> <br /> Wymagania dla dokument&oacute;w elektronicznych dostarczanych do Archiwum Państwowego w Gdańsku:<br /> 1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym,<br /> 2.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Akceptowane formaty załącznik&oacute;w to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP,<br /> 3.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Wielkość wszystkich załącznik&oacute;w dołączonych do jednego formularza (dokumentacja elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB,<br /> 4.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Dokumenty zawierające oprogramowanie&nbsp; złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klientów, za pośrednictwem  poczty,  faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej  (apgda@gdansk.ap.gov.pl).


Prowadzi również informację naukową w sprawie udostępniania zbiorów oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.


Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika komórki oddziału, którego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.

Kierownicy kierują pismo do poszczególnych pracowników merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.

Archiwum Państwowe w Gdańsku informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ). Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać wskazanie:


- osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzi,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.


W przypadku braku powyższych danych w korespondencji prosimy o ich uzupełnienie i ponowne jej przesłanie.

Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klientów, za pośrednictwem  poczty,  faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej  (apgda@gdansk.ap.gov.pl).


Prowadzi również informację naukową w sprawie udostępniania zbiorów oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.


Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika komórki oddziału, którego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.

Kierownicy kierują pismo do poszczególnych pracowników merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.

Archiwum Państwowe w Gdańsku informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ). Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać wskazanie:


- osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzi,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.


W przypadku braku powyższych danych w korespondencji prosimy o ich uzupełnienie i ponowne jej przesłanie.

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Archiwum Państwowego w Gdańsku


Elektroniczna Skrzynka Podawcza Archiwum Państwowego w Gdańsku jest dostępna na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP: http://epuap.gov.pl/).
Dokumenty można przekazywać Archiwum Państwowemu w Gdańsku za pomocą wypełnienia formularza  umieszczonego na platformie, lub dołączenie on-line podpisanego dokumentu. Formularz można otworzyć klikając w poniższy odnośnik:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza AP w Gdańsku

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Archiwum Państwowego w Gdańsku:
1.    Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym,
2.    Akceptowane formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP,
3.    Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentacja elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB,
4.    Dokumenty zawierające oprogramowanie  złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

2019-07-05 14:30:37  Łukasz Franiek

Utworzono artykuł 238770 o nazwie 'Przyjmowanie i załatwianie spraw'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste238770
user_idpuste2501170
resource_idpuste2455
namepustePrzyjmowanie i załatwianie spraw
category_idpuste126
language_idpuste1
shortpustePrzyjmowanie i załatwianie spraw
fullpuste

Archiwum Państwowe w Gdańsku przyjmuje sprawy kierowane osobiście przez klientów, za pośrednictwem  poczty,  faksu (058) 301-83-66 oraz poczty elektronicznej  (apgda@gdansk.ap.gov.pl).


Prowadzi również informację naukową w sprawie udostępniania zbiorów oraz Informację o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych przedsiębiorstw i instytucji.


Zgodnie z obowiązującą Archiwa Państwowe Instrukcją Kancelaryjną (wprowadzoną Rozporządzeniem Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z 8 grudnia 1998 roku) każde pismo jest dekretowane przez Dyrektora Archiwum, bądź osobę przez niego upoważnioną i poprzez nadanie znaku sprawy, rejestrowane w sekretariacie Archiwum. Następnie pismo trafia do kierownika komórki oddziału, którego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie.

Kierownicy kierują pismo do poszczególnych pracowników merytorycznych. Pracownicy załatwiają sprawę zgodnie z dyspozycjami przełożonych, przygotowują projekt odpowiedzi i po zaaprobowaniu jej przez przełożonego przekazują do sekretariatu Archiwum. Sekretariat przedkłada pismo do podpisu Dyrektorowi Archiwum lub osobie przez niego upoważnionej, sprawdza pod względem formalnym i wysyła pod wskazany adres.

publishfrompuste2019-07-05 00:00:00
_activepuste1
slugpusteprzyjmowanie-i-zalatwianie-spraw

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..